maandag 10 december 2012

Fijne feestdagen (of toch niet)

Op mijn reis door blogland ben ik nog een leuk ideetje tegengekomen voor een restjeskaart. Teken een driehoek op je kaart en beplak deze met reepjes papier. Wat plaksteentjes erop, wat washitape als stam en het kan er helemaal mee door. Ik heb in Action een nieuwe reeks nederlandstalige kerststempels gekocht, waar de "fijne feestdagen" uitkomt.

Ik had 12/11 2 bestellingen geplaatst bij KreaTeja (wiens service echt goed is), maar PostNl heeft deze kwijtgespeeld. €80 door mijn neus geboord en nog steeds verlekkerd op de spulletjes die ik nu niet heb. Neemt ook al direct een deel van je knutselplezier weg, want ik zat vol ideetjes. Nu ja, afwachten wat de afloop van dit verhaal is.

Deze kaart doet mee aan


Groetjes


5 reacties:

angeleef zei

Amaaaai Liv zo jammer dat de post uw verzending is kwijtgeraakt! Is die aangetekend verzonden? Want dan is het echt de post zijn schuld he... Anders ligt de verantwoordelijkheid bij de verkoper. Echt erg om dat te lezen hoor!
Maar toch een leuke kaart gemaakt en welkom in de washi-verslaving :)
xxx
Evi

Nelleke zei

Prachtige kaart zeg, mooi wat je met restjes kunt doen.
Wat jammer dat je de verzending niet gekregen hebt, gewoon balen.
Groetjes, Nelleke

Zw@@n zei

Wat een leuke kaart, Liv. Grappige kerstboom zo met die strookjes papier. 'X's zijn ook zo grappig gedaan met de nietjes. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Anoniem zei

Great card and love your stapled X's too!
Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, Samantha :0)

GerJanne zei

Hoi Liv,
wat een leuk idee! Zou ook leuk zijn voor de kinderen in je klas, of niet? Dan natuurlijk niet zo precies en netjes als jij dat kunt, maar lekker laten experimenteren op een groter stuk papier. Ik zie het helemaal voor me.
En wat balen van je postpakket!! Ik kan me heel goed indenken dat je knutselplezier even daalt, maar niet aan toegeven ! Ik zie je creaties veel te graag.

GerJanne

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12